Sekret Twojej siły

indeks1
Sekret Twojej mocy

Co w takim razie działa? Dieta! Przede wszystkim – troszcz się o masę ciała. Okazuje się, że nadprogramowa liczba kilogramów w formie tkanki tłuszczowej sprzyja obniżaniu się poziomu testosteronu we krwi. I na odwrót – redukcja ilości tkanki tłuszczowej powoduje podwyższenie poziomu testosteronu, a przekłada to się bezpośrednio na większe libido. Nie przesadź jednak w drugą stronę – tłuszcze to ważne substancje odżywcze, których funkcja polega między innymi na współtworzeniu paru hormonów, przykładowo… testosteronu. Długotrwałe albo częste głodówki czy totalne
erekcja
wyłączenie wszelkiego typu tłuszczów z jadłospisu, mimo niskiej lub prawidłowej masy ciała też może negatywnie wpływać na poziom tego hormonu.

Zdrowe serce – zdrowy seks

Postępuj zgodnie z zasadą „to, co odpowiednie dla mojego serca, jest słuszne dla mojego penisa”. Zbyt obfite konsumowanie tłuszczów zwierzęcych oraz cholesterolu sprzyja odkładaniu się złogów w układzie krwionośnym. Skutkiem tego zmniejsza się ich średnica, a w ślad za tym – przepływ krwi. Ponieważ wzwód polega na wypełnieniu ciał jamistych prącia krwią, nie wypada chyba pisać jaki będzie efekt, kiedy tej krwi do omawianego narządu dopłynie za mało. Wszystko jest dla ludzi, jednakże, jeżeli pragniesz zatrzymać pełnię sił seksualnych, swoje ukochane „męskie jedzenie” – golonkę, karkówkę, kamagra
kiełbasę, tłuste mielone czy boczek w różnej postaci zostaw na wyjątkowe okazje. W to miejsce zaprzyjaźnij się z warzywami (mają mnóstwo błonnika, który pozytywnie wpływa na obniżenie poziomu cholesterolu we krwi), wybieraj chude mięso oraz chudy nabiał, nie objadaj się codziennie żółtym serem.