Menu na potencję

close-up-of-a-woman-sitting-away-from-a-man-on-a-bed-and-thinking-939932-1728x800_c

Istotnym czynnikiem mającym wpływ na potencję jest prawidłowe jedzenie. Zbilansowana dieta jest w stanie poprawić nie tylko jakość potencji, lecz też płodność. Zwróćmy chociażby uwagę na to, co tracimy podczas wytrysku. Jak powszechnie wiadomo, dochodzi w tym czasie do dosyć poważnych ubytków selenu. Możemy go uzupełnić jedząc niektóre ryby, wybrane orzechy, cebulę lub nasiona pszenicy. Inny równie ważny składnik naszego męskiego menu to cynk, który odpowiedzialny jest za syntezę testosteronu, ten natomiast pobudza popęd seksualny. Podczas picia napojów procentowych czy palenia papierosów tracimy cynk, lecz łatwo go zwiększyć przez warzywa strączkowe, wybrane ryby, mięso, żółtka jaj albo ostrygi.
Niesamowicie ważnym elementem jest także arginina, która stanowi osiemdziesiąt procent ejakulatu. Arginina zwiększa produkcję spermy i zwiększa żywotność plemników. Składnik levitra ten uczestniczy również w procesie chemicznym przemiany w tlenek azotu, co sprawia, że naczynia krwionośne poddają się rozkurczeniu i możliwa jest lepsza erekcja. Argininę znajdziemy w takich produktach jak kakao, wołowina, orzechy nerkowca, makrela, orzechy, ziarna słonecznika czy indyk.
Warto zwrócić również uwagę na witaminy, szczególnie na witaminę E, która jest nazywana witaminą płodności. Znajdziemy ją w warzywach liściastych, jajach, nasionach pszenicy a także ciemnym pieczywie. Kolejna witamina to beta-karoten, jaka działa na właściwe uwalnianie hormonów. Jeśli chcemy uzupełnić jego niedobory warto sięgnąć do marchewki, szpinaku, dyni czy słodkich ziemniaków.
tekst dostepny na stronie tani cialis